Allemaal Politiek

Grijze massa,

Ik stel een eenvoudige vraag: wat is er gevaarlijker aan de standpunten van de PVV dan aan de standpunten van de SGP?
Iedereen roept dat de partij van Wilders discrimineert, hardgemaakt is dat nog steeds niet, maar de SGP balanceert al jaren op het randje, is al eens door de rechter op de vingers getikt, maar zoekt nu weer naar wegen om zijn gang te blijven gaan:

Iedereen, en zeker vrouwen, die de mond vol heeft van Wilders zou dan ook openlijk tegen deze in mijn ogen verwerpelijke politieke organisatie moeten zijn, maar daar hoor ik het brave volk niet over.

Ton.

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Waarom moeten we tegen de PVV zijn ,er is iemand die mee denkt met de Nederlanders .
En het gewoon zegt . U moet eerlijk zijn ,sinds het generaal pardon ,zitten we met 80% meer mensen met een uitkering ,die hadden ze in hun eigen land niet gekregen ,maar hier in luilekkerland wel .
Alleen wij nederlanders ,of we effe 60% belasting willen gaan betalen ,Mijnheer Bos heeft 35 Miljart te kort . Hij zelf zal niks te kort komen bah ,Weg met dit kabinet

Hierop reageren

Gisteren nog als dat zou kunnen , DAAAAG Wouter Kabouter , DAAAAAAG Jan Peterszoon Balkellende , tot op de ten grav dragen van PvdA en CDA , RIP.......!!!

Hierop reageren

RSS

Allemaal Politiek Chatsessies

Allemaal Politiek organiseert reguliere chatsessies over van tevoren aangekondigde politieke onderwerpen.

Wanneer?
Chatsessies vinden plaats op maandagmiddag van 14:00 tot 15:00 en op donderdmiddag van 17:00 tot 18:00 uur.

Onderwerp
Donderdag 18 maart: wordt zsm aangekondigd.

Ideeën?
Post je ideeën voor toekomstige chatonderwerpen hier.

Spelregels chat
We hebben een aantal richtlijnen voor een goed verloop van de chatsessies opgesteld. Je vindt ze onder Spelregels chat.

Over Allemaal Politiek

Allemaal Politiek is een initiatief van TNS NIPO in samenwerking met KiesKompas. Op deze site willen we een openhartige en diepgaande politieke discussie voeren met zoveel mogelijk geïnteresseerden.

© 2010   Gemaakt door Marcel Maassen

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat