Allemaal Politiek

Onze peppie en kokkie burgermeester van rotterdam Ahmed Aboutaleb heeft besloten dat de danceparade in rotterdam geen doorgang meer heeft.  vandaar dat vele gaan demonstreren.
Het is toch van de zotte.

Die randdebiel moet eens goed in rotterdam gaan kijken op wat voor multicul feesie de meeste mensen worden neergestoken  juist ja....het zomercarnaval.
eenzijdige kijk?   denk het wel.

via nu.nl

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Dit zijn jouw woorden ferdinand.

[quote]Ik heb een vraag: waarom scheld jij toch zo vreselijk in elke discussie of topic? Moet het gelijk van mening bevochten op een straatterreur-achtige wijze of wil je discussieren? Dit is toch gewoon niet leuk.
Je topic luidt, dat de burgemeester van Rotterdam, de heer Aboutaleb, de dance-parade geen doorgang meer wil verlenen en dat velen daar tegen gaan demonstreren. Waarom is de burgemeester een randdebiel? Omdat hij een verbod uitvaardigt waar jij het niet mee eens bent?
Als je nou zo graag scheldt en tiert en ongenuanceerd in de rondte slaat, schrijf je dan in met gewoon je eigen naam en gewoon je eigen gegevens: je schreeuwt een vent te zijn, maar voor mij blijf je op deze manier een kleuterachtig relschoppertje, die het plezier van normaal discussieren bederft.
Verlaag je inhoudelijk goede topic niet tot een straatgevecht door vooraf al meteen te gaan gooien. Daar bereik je helemaal niks mee. Of ben je gewoon tegen mensen met een andere huidskleur? Zeg dat dan, maar dan ook met je gewone naam. Ben een kerel!
[/quote]

ook lekker ontopic of niet!
flauw hoor zo op de man spelen..
kom je wel eens buiten?

Hierop reageren

Ik schreef dat ik het een inhoudelijk een goede topic vond, maar dat je zo zo tekeer te gaan de inhoud zelf ondersneeuwt. Jouw antwoord is dan verder gaan met schelden en vragen of ik wel eens buiten kom? Ik snap dat niet.
Even een tipje van de sluier oplichten: ik heb de HELE wereld bereisd, van China tot USA, van Buenos Aires tot Stockholm, van Kaapstad tot Wladiwostok. En dan nog een klein beetje verder kijken: filosoof:) Ik probeer dus te blijven denken en verschuil me niet achter Algemeen beschaafd nederlands.....
Als je zou kunnen lezen, wat ik schrijf, dan is mijn opmerking niet untopic! Juist het tegenovergestelde.
Maar goed, ik ga maar niet meer reageren op dit waardeloze scheldpartijtje van je.
Het ga je goed.
Maar ik heb berichten van jou verder maar geblokkeerd.

Groet
Ferdinand

Hierop reageren

Beste Ferdinant,

We maken ons allemaal wel eens schuldig aan schelden of te scherpe bewoordingen, dat is emotie en niet iedereen is bij machte om alles te verwoorden zoals het eigenlijk zou moeten. Anderzijds is het ook weer de jus van de Topic, als we allemaal beschaafd en politiek correct zouden discussieren zou het een slaapverwekkende site worden. Nog even terug te komen op wat je Arend verwijt, dat is schelden en op de man spelen, nu licht ik even jou berichtje aan Arend even door waarin je hem zegt:
1, Je scheld vreselijk in elke topic
2, Je bevecht je mening op een straatterreur achtige manier
3, Je scheld en tiert en slaat ongenuanceerd in het rond
4, Je schreeuwd een vent te zijn dus gebruik je eigen naam en eigen gegevens
5, Je blijft een kleuterachtig relschoppertje
6, Verlaag je niet tot een straatgevecht door meteen te gaan gooien
7, ben je soms gewoon tegen mensen met een andere huidskleur
8, Gebruik je gewone naam en (ben?)wees een kerel

In je antwoord van 11 regels aan Arend, gebruik je er bijna 8 om hem uit te schelden of behoorlijk zijn vet te geven, nog even en je gaat zelfs mij nog overtreffen als ik in zo een bui ben.

Wat ik hiermee wil aanduiden en zeggen is, we ventileren onze mening onder het mom dat we willen discuseren, je komt er dan niet van los om iemand eens een veeg uit de pan te geven en ook in ontvangst te nemen. Stel je erop in en doe het af met een grap, elkaar buiten sluiten of negeren is onvolwassen en jammer voor het broodnodige zout in de pap.

Met vriendelijke groet,

Fred

Hierop reageren

Ja, beste Fred, je hebt gelijk als ik dit zo allemaal teruglees. Maar ik heb het rechtstreeks tegen hem alleen bij gebrek aan een plek, waar je privé kunt wisselen van gedachten.
Nee, het hoeft niet allemaal politiek correct te zijn, maar hetgeen ik aanhaal en verwoord is een 'aktie' tegen hetgeeen ik beschrijf.
Hij heeft zeker goede topics, maar het kan toch wel iets fatsoenliijker?

Maar mijn excuses dat ik dit schreef, want punt 5 kan gewoon niet: dat had ik niet moeten schrijven. Maar.........er zal eens geen maar zijn:)........punt 1 blijf ik bij, punt 2 is overdone, punt 3 is gewoon waarheid, punt 4 kan eenieder van denken wat hij/zij wil, punt 5 is té grof, punt 6 en 8 zijn voor mij persoonlijk wél van toepassing en punt 7 is een vraag.

Ik vind het dus achteraf allemaal wel meevallen, maar het spijt me als ik mensen gekwetst heb. Ik wil graag bij het onderwerp blijven en helaas is ook dit weer zo'n bijdrage die 'untopic' is. Ik vond het echter niet meer dan fatsoenlijk om je te antwoorden.

Hierop reageren

Klasse Ferdinant.

Hierop reageren

Wees blij Peter, dat we af en toe nog wat humor toevoegen, het leven is veel te mooi om alles door een benepen zeeuws brilletje te bekijken. Met name is deze laaste reactie heel erg zielig, helaas blijkt het jou reactie te zijn, als je geen gevoel voor satire, zelfspot en gewoon humor hebt, moet je je strikt bezig houden met de onderwerpen en niet op de personen gaan spelen, daar ben je namelijk totaal ongeschikt voor.

Hierop reageren

Humor toevoegen...oke, alleen wordt het een beetje triest om maar af te geven op personen of partijen zonder een fatsoenlijke onderbouwing te geven.

Benepen zeeuws brilletje en op de man spelen, goh goh wat een drama, kom wellicht eens lekker uitwaaien op ons zeeuwse strand.......knap je van op.
Waarschijnlijk denk je als randstedeling dat je superieur bent ten opzichte van de "provincie"en dat we hier allemaal een brilletje dragen, CDA stemmen en in klederdracht lopen....... maar ik denk dat we hier meer te bieden hebben....ach laat maar, zwartkijkers hebben we hier al genoeg, dus blijf maar lekker weg.

Voor loze reactie's en schreeuwlelijkerds, blijf lekker op de site van de telegraaf of zo, of kom anders met een fatsoenlijke onderbouwing van standpunten......

Hierop reageren

Erg prettig je reactie te lezen, als je gezwegen had zou je m,n respect niet meer verdienen en had mijn bovenstaande schrijven volledig op je van toepassing geweest. Ik kan je verklappen dat ik de man ben die een brilletje draagt, maar daar ging m,n satirische opmerking niet over, deze bedoelde slechts het beschikken over de Zeeuwse tunnelvisie. Je komt bij mij over als iemand die teleur gesteld is in z,n politieke veiligheid, vermoedelijk de pvda, je wilt zo graag wat anders maar komt maar niet los van de linkse overtuiging. Verder werk je bij de overheid of semi-overheid, lees je de volkskrant en ben je bloedserieus. Grin. zelfs als er niets van klopt wat ik zeg zie ik" er in ieder geval nog wel de humor van in.

Kerel, veel plezier, ik ga m,n rechtse en in de oorlog ozo foute Telegraafje lezen, wat erin staat hoeft niet allemaal waar te zijn, maar het leest zo heerlijk weg, probeer te lachen en geniet van de soms mallote dingen die hier op het forum geventileerd worden.

Met vriendelijke groet,

Fred

Hierop reageren

Gelukkig nog iemand die iets verder kan neertypen als de termen "randdebiel" en "oprotten" ......

Maar zeeuwse Tunnelvisie??? Daar heb ik nog nooit van gehoord, tenzij je wellicht doelt op onze christelijke en gereformeerde "vrienden" uit de bible-belt.....tsja daar schaam ik me kapot voor.

Verder kan ik je melden dat ik werk voor de rijksoverheid, dus dat had je goed gezien, al moet ik er wel bij zeggen dat ik geen raamambtenaar ben, maar een echt werkende...(jaja ze bestaan echt!!).
Ben ik links....geen idee, ben meer een realist, in alle politieke partijen kan ik wel wat goeds vinden, maar ook wat slechts, dus zo'n voorkeur heb ik niet.
Kan je wel melden dat ik bij de gemeenteraadsverkiezingen bewust op een lokale partij heb gestemd.

Verder de Volkskrant, nee, ik lees geen vaste krant, maar gewoon een waar ik die dag zin in heb, of hij nu links of rechts is.
Bloedserieus ben ik alleen in mijn werk, en dat is nodig, als verkeersleider, anders wordt het zo'n zooitje.....

Verder zie ik in veel dingen wel de humor, alleen was deze site bedoeld als een redelijk serieus platform om te discussieren, met kleuterschooltaal als randdebiel en oprotten zonder een normale onderbouwing schiet niemand wat op.

Hierop reageren

Helemaal goed man, zelfs de Zeeuwse tunnelvisie is uitstekend begrepen, ik geef graag toe dat ik er ook af en toe een zootje van maak, maar wat ik al eerder noemde, het zout in de pap moet er ook zijn. Het platform discussieren is natuurlijk niets anders dan je mening ventileren en proberen je gelijk te halen, maar heel weinig mensen zijn tot compromissen of herzien van het standpunt in staat, zelfs als het tegen bewijs overduidelijk aangeleverd wordt, noem het maar mens eigen. Verder kan ik met stellige overtuiging zeggen dat het niveau hier goed is, men elkaar in scherpe bewoordingen van tijd tot tijd een veeg uit de pan geeft, maar bovenal leerzaam en verdomd gezellig is.

Hierop reageren

En met deze mooie woorden heb ik hier met photoshop een leuke tioepasselijke wand spreuk gemaakt.

bon plezire.

Hierop reageren

RSS

Allemaal Politiek Chatsessies

Allemaal Politiek organiseert reguliere chatsessies over van tevoren aangekondigde politieke onderwerpen.

Wanneer?
Chatsessies vinden plaats op maandagmiddag van 14:00 tot 15:00 en op donderdagmiddag van 17:00 tot 18:00 uur.

Onderwerp maandag 2-8
Wordt z.s.m. aangekondigd
.

Ideeën?
Post je ideeën voor toekomstige chatonderwerpen hier.

Spelregels chat
We hebben een aantal richtlijnen voor een goed verloop van de chatsessies opgesteld. Je vindt ze onder Spelregels chat.

© 2010   Gemaakt door Marcel Maassen

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat