Allemaal Politiek

Woutertje bos en zijn linkse regenten hebben ontslag genomen.

Hij heeft de geloofwaardigheid van nederland in de internationale politiek flink op de proef gesteld.

Zeg maar gerust zwaar voor lul gezet.

Bedankt wouter bos..

neem je op weg naar buiten effe de vuilniszak mee?

NU.NL

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ha fijn, kan ik weer naar de barbecue op het binnenhof, of gingen ze dat afschaffen vanwege de zielige beestjes? Er staan wel altijd lijkbleke veganisten bij te demonstreren.

Hierop reageren

de val van het kabinet komt inderdaad op een ongelegen moment,terwijl we in een crisis zitten en er eigenlijk heel veel zaken geregeld dienen te worden, maar een kabinet wat gevallen is mag bijna geen belangrijke beslissingen nemen, jammer maar waar. We moeten maar positief blijven en hopen dat er beslist niet weer een kabinet met de CDA komt, want dat gaat met JP echt nietgoed. Wat dan wel ??? we zullen het allemaal zien naar 9 juni.

Hierop reageren

De val van dit kabinet is een zegen voor Nederland! Immers, geregeerd werd er al niet (pechthold wilde zelfs wel een nietje slaan door alle rapporten die hij heeft en welke studies nu opnieuw moeten worden uitgevoerd). Dat ze van jouw en mijn centen campagne gaan voeren is schandalig. Ik werk voor mezelf. Maar kan het niet voor elkaar krijgen om op kasten van een klant een andere klant binnen te halen.
Normen en waarden stonden hoog in het vaandel bij JP. Nu wordt duidelijk welke normen en waarden hij bedoelde: IK ben belangrijk, IK moet veel geld krijgen voor iets wat ik niet doe (regeren) en Jan-met-de-Pet MOET betalen, want ik moet toch vriendje blijven met Bush en zijn oorlogsmidadige clan!

Hierop reageren

Wat een man die Wouter Bos ! Laat hij eerst het kabinet vallen over een bananenschil, dan zegt hij dat hij voor minister president gaat en vervolgens houdt hij ermee op ! Was het niet beter geweest als hij voor de val van het kabinet besloten zou hebben dat zijn gezin op de eerste plaats komt? Dan zaten we nu niet in een onbestuurbare ellende , waar zou dat links lu^^^len rechts vu^^en toch vandaan komen ?

Hierop reageren

Hallo Jacques,
Ik ben het niet met je eens dat het een peuleschil is. Het gaat om mensenlevens, om een 'heilige' belofte van JP (dat is de echte huichelaar!) en het blindelings volgen van de USA of beter: Bush!
Hij laat het land niet onbestuurbaar achter: hij bestuurde al niet! Want wat hebben ze gedaan met de crisis? Eerst maar weer eens commissies instellen, kletsen over niks, intussen campagne voeren om 'president' van Europa te worden, ouwehoeren over km heffing omdat zijn liefje Eurlings tevreden moest worden gesteld, die in overleg met de ANWB wilde zien of het goed ging en niet met de TK (daarom staat er een D in het CDA: dicatoriaal!) en verder campagne voeren voor de gemeenteraadsverkiezingen!
JP: hoe verder weg hoe beter! Of nog beter: het CDA weg, hoe kleiner hoe beter!

Hierop reageren

Het was zuiverder geweest als Bos zijn conclusie had getrokken voordat het kabinet viel en de kwestie Uruzgan en de kabinetscrisis over kunnen laten aan de rest van de PvdA. Die puinbak die nu ontstaan is heeft hij echt op zijn geweten en om electorale reden laat hij net voor de raadsverkiezingen het kabinet nog even ploffen.

Ik denk trouwens niet dat opvolger Job 'Grachtengordel' Cohen het gaat maken, die man blinkt uit in met veel woorden niks te zeggen en hij heeft zijn imago als Multicultureel knuffelaar erg tegen. Ik moet het allemaal nog zien.

Hierop reageren

Hallo Jacques,
Dat politici veel woorden gebruiken en niks zeggen is een van de vereiste kwalificaties! JP krijgt er zinnetjes uit van een woordje of 6, omdat hij, net als een kleuter die een verhaaltje vertelt, steeds begint met 'en...'.
Ach, charmant in de politiek is voor mij een begrip, wat alleen maar bedoeld is om zieltjes te winnen maar verder inhoudsloos en vooral nietszeggend gewauwel is. Bos maar vooral Eurlings en Verhagen spannen daarin de kroon: die hebben nog nooit een antwoord gegeven op een vraag en hebben zelfs (vooral Verhagen) de euvele moed om te zeggen dat de vraag verkeerd is!
Ik heb niks op met politiek correct gedrag, want dat betekent alleen maar dat ze om de waarheid heen draaien. Als je nu vraagt aan het CDA waarom het kabinet gevallen is dan is het niet meer Uruzgan (die geven ook helemaal niks om Afghanistan of onze jongens en meiden daarginds) maar het is gevallen door een gebrek aan vertrouwen. Logisch, want CDA en PvdA zijn superonbetrouwbaar. En tegen elkaar opbieden met leugens is iets wat niet werken kan, toch?

Hierop reageren

RSS

Allemaal Politiek Chatsessies

Allemaal Politiek organiseert reguliere chatsessies over van tevoren aangekondigde politieke onderwerpen.

Wanneer?
Chatsessies vinden plaats op maandagmiddag van 14:00 tot 15:00 en op donderdagmiddag van 17:00 tot 18:00 uur.

Onderwerp maandag 2-8
Wordt z.s.m. aangekondigd
.

Ideeën?
Post je ideeën voor toekomstige chatonderwerpen hier.

Spelregels chat
We hebben een aantal richtlijnen voor een goed verloop van de chatsessies opgesteld. Je vindt ze onder Spelregels chat.

© 2010   Gemaakt door Marcel Maassen

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat